Subject: Ed: Intervjuu
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 12:11:01 +0300

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: neljapäev, 25. aprill 2024 12:11
Adressaat: 'Liisa Aadussoo' <[email-masked]>
Teema: Vs: Intervjuu

Tere!

Leppisime kokku, et intervjuu toimub täna kell 15.00 (aadress Nooruse, 1,
Tartu, Ravimiamet asub II korrusel). Kõneisik on Ravimiameti peadirektori
asetäitja Ott Laius.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Liisa Aadussoo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 25. aprill 2024 11:25
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Intervjuu

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile TV3 uudisest. Kas teie poolt oleks täna kõneisikut Tartus,
kes saaks veidi lähemalt rääkida osade kangete valuvaigistite
tarneraskustest. Miks need on tekkinud, millised ravimid on defitsiidis ja
kes on nende kasutajad?

Parimate soovidega!

Liisa Aadussoo

"TV3 uudiste" reporter

+372 56 900 206
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Peterburi tee 81, 11415 Tallinn

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ning mõeldud ainult
e-kirja saajale. E-kirjas sisalduvat teavet ei ole lubatud ilma saatja
loata edastada kolmandatele isikutele. Juhul, kui te olete saanud selle
kirja eksituse tõttu, siis palume teil teavitada sellest koheselt saatjat
ning kustutada e-kiri ja lisatud manused.

This e-mail and its contents are confidential and are for recipient’s use
only. The information in this e-mail may not be forwarded to third parties
without the permission of the sender. If you are not an intended recipient
of this email, please notify the sender immediately and delete this e-mail
and its attachments.